יום רביעי, 4 באפריל 2012

המומיה

המומיה 3 שובו של הקיסר
 
 החוקר הנודע ריק אוקונר (ברנדן פרייזר) חוזר להרפתקה נוספת בסדרת סרטי "המומיה".rnבמהלך מסע חפירות ברחבי סין, ריק מעיר בטעות את הקיסר חאן (ג'ט לי) ועשרת אלפים לוחמיו מתרדמת של אלפי שנים.rnrnאם לא ימצא פתרון מהיר, הקיסר ישמיד את כל מה שבדרך שלו וישתלט על סין וכל מה שסביבה. למזלו של ריק הפעם הוא לא לבד, אישתו (מריה בלו) ובנו נמצאים איתו ויכולים לעזור לו להחזיר את הקיסר למערת הקבר שלו.
http://www.fileflyer.com/view/5E0CGZ0MXHC80
המומיה 2
 
 עשר שנים עברו מאז מפגשם המחריד של ריק ואוולין אוקונ'ול עם הכומר החנוט בן ה -3000 שנה, אימהוטפ. השניים נשואים והורים לילד בן 8. במרחק מה מביתם של האוקונולים, נשתלו זרעיו של סיוט נוסף, שמקורו בטקסים האפלים ביותר של המיסטיקה המצרית. לפני מעל 5000 שנה לוחם הנודע כמלך העקרב, עשה הסכם עם האל אנוביס, אך כשזה בגד באל, הטיל עליו האל קללה נצחית.ועכשיו הגיע זמנו של מלך העקרב להתעורר מתרדמתו, ולהעיר אתו את צבאו של אנוביס, על מנת למחוק את האנושות מעל כדור הארץ. בינתיים במוזיאון בלונדון מקימים לתחייה את גופתו של המומיה אימהוטפ שנחוש בדעתו לנקום ולזכות בחיי נצח. מה יקרה כאשר שני כוחות אלו יפגשו?
http://www.fileflyer.com/view/JLK3SQ502ZIGCy
הומומיה 1

הבמאי סטפן סומרס (ואן הלסינג) מביא לנו את "המומיה" - סרט אימה והרפתקאות בסגנון "אינדיאנה ג'ונס" בכיכובם של ברנדון פרייז'ר (התרסקות) ורייצ'ל ווייז (הגנן המסור). המדבר המצרי 1923. ריק אוקונל (פרייז'ר) הרפתקן אמריקני נועז המשרת בלגיון הזרים הצרפתי, חושף במקרה את הריסות עיר המתים הפרעונית אמונאפטרה. אוולין (ווייז), ספרנית המומחית לתרבות מצרים, ואחיה ג'ונתן, משכנעים את ריק שיוביל אותם לעיר האגדית, שם טמון עושר עצום, שיסייע לפענוח חידות רבות. אך במקום שורצת קללה עתיקה - כשכוהן הדת אימהוטפ התאהב בפילגשו של פרעה, הטילו עליו הרשויות קללה מחרידה: גופו החנוט יישאר בחיים לנצח ויסבול עינויים נוראיים. חבורת ההרפתקנים מגיעה לעיר המתים, שם מגיח אימהוטפ מקברו ומתחיל להטיל הרס עליהם. "המומיה" מכיל הרבה אפקטים מיוחדים, הומור עצמי וקצב מסחרר.
http://www.fileflyer.com/view/43BOCTEGHWRJCy

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה