יום חמישי, 5 באפריל 2012

משימה בלתי אפשרית טום קרוז

משימה בלתי אפשרית 4
http://www.subscenter.org/static/cache/images/movies/posters/movie_8059_1322436701_43_thumbnail_big.jpg
פיגוע טרור מחרבי את בניין הקרמלין. היחידה שנמצאת אשמה היא ה-IMF היחידה של "משימה בלתי אפשרית" שאיתן האנט עומד בראשה. כדי לטהר את שמם הם מכיניסים לפועל את פרוטוקול 'רוח רפאים'. האנט יורד למחתרת עם צוותו החדש כדי לטהר את שמו של הארגון, ללא עזרה, ללא אנשי קשר ומתחת לרדאר.
http://www.fileflyer.com/view/7VAJ62F1OAP2BM
משימה בלתי אפשרית 3
משימה בלתי אפשרית 3
במותחן האקשן המסחרר הזה אית'ן האנט (קרוז) ניצב מול היריב הכי קשוח שלו - אוון דאבייאן (הופמן) - ספק נשק ומודיעין נעדר חרטה ומצפון. את הסרט ביים ג'יי.ג'יי אברמס שמביא למסך את סגנונו הייחודי - שילוב של אקשן, אופי, קומדיה ודרמה. מיליוני הצופים שכבר התמכרו ליצירות הטלוויזיוניות שלו - "אבודים" ו"זהות בדויה" יודעים למה לצפות: סיפור מרתק ומורכב שמסתיים באופן בלתי צפוי ומספק בכל הרמות."במשימה בלתי אפשרת 3" חוזרים אברמס וקרוז לאלמנטים החזקים שבסדרת הטלוויזיה המקורית שהיא מקור ההשראה לסרטים - קבוצה של סוכנים מקושרים מרוכזים סביב מנהיג חזק, פעלולים שלא ייאמנו ונקודות תפנית רבות שגורמים לך לשבת דרוך בכסא. 
חלק 2
חלק 1
משימה בלתי אפשרית 2
משימה בלתי אפשרית 2
סוכן איתן האנט מתבקש על ידי המעסיק שלו לצאת בעקבות סוכן אכזרי ומתוחכם שערק. אותו סוכן גנב תרופה לווירוס קטלני במיוחד, כדי שיוכל לסחוט סכומים עצומים מבעל חברת התרופות שפיתח את הווירוס. העולם נמצא בסכנה, והאנט אמור לעצור את יריבו מלממש את זממו. האנט עובר מקצה העולם לקצהו, מאוסטרליה עד ספרד ובעזרתם של גנבת בינלאומית מוכשרת ומיומנת וגאון מחשבים הוא מנסה לפצח עוד משימה בלתי אפשרית אחת.
חלק 2
חלק 1
משימה בלתי אפשרית 1
משימה בלתי אפשרית
יחידת המשימה הבלתי אפשרית יוצאת לחסל בוגד הפועל בפראג. אבל המשימה משתבשת ומרבית אנשי הקבוצה נהרגים. אתן האנט (טום קרוז) הניצול נחשד בשיתוף פעולה והוא יוצא לטהר את שמו ולמצוא את הבוגד האמיתי. כפי שבעבר בריאן דה פאלמה הסתמך על סרטי היצ'קוק, הפעם מקור ההשראה העיקרי הוא "מזימות בינלאומיות", זהו קולנוע טהור שכולו עונג אמיתי עשוי בידי אחד המייסטרים הבודדים שעוד נותרו לפליטה בהוליווד. יש כאן מספר סצנות גאוניות שהן בית ספר לקולנוע כמו החדירה לחדר המחשב האטום או המרדף בין מסוק לרכבת.
חלק 2
חלק 1

תגובה 1:

  1. מתה על טום קרוז ועדיין לא ראיתי את הסרט הרביעי. אני חייבת סרטים לצפייה ישירה עם תרגום אפילו אם הם ממש חדשים ולא היה תרגום. איזה כיף. עכשיו אצפה בסרט.

    השבמחק