יום שישי, 1 ביוני 2012

גיימס בונד 007

קוואנטום של נחמה 22
http://www.subscenter.org/static/cache/images/movies/posters/movie_4665_1298480926_0_thumbnail_big.jpg
אחרי שנבגד על ידי וספר אהובתו שגם מצאה את מותה בסרט הקודם, יוצא ג'יימס בונד למסע נקמה אישי, כדי לחשוף מי עומד מאחורי בגידתה. אחרי שהוא ו M חוקרים את מר ווייט המוביל אותם לארגון מורכב ומסוכן שסחט את וספר. החקירה תוביל את בונד לחשבון בנק בהאיטי שם הוא יפגוש את קמיל, אשה המחפשת אחרי נקמה. זו תוביל את בונד ישר לידיו הרצחניות של דומיניק גריני, איש עסקים מושחת השולט בארגון המסתורי ומעוניין איך לא, לשלוט בעולם. כדי לעצור את מזימתו של דומיניק ולחשוף את כול האמת מאחורי סחיטתה של וספר, בונד יצטרך לנדוד לאוסטריה, איטליה ודרום אמריקה.
http://www.fileflyer.com/view/OGXQHRDWCU89Cm
קזינו רויאל 21

 ג'ימס בונד יוצא למשימה הראשונה שלו אי פעם תחת הזהות של םם. לא שיפר הוא הבנקאי של עולם הטרור. לא שיפר יוצא להשתתף במשחק פוקר במונטונגרו, משחק אותו הוא חייב לנצח על מנת להשיג מחדש כספ שהפסיד, כסף שיעזור לו להמשיך להיות רלוונטי בשוק הטרור. הבוס של בונד, שולח אותו ואת וספר לינד למשחק הפוקר ולמנוע לא שיפר לנתח במשחק. בונד הולך להיות מעורב במשחק הפוקר החשוב ביותר שהוא אי פעם שיחק. אם בונד ינצח את לא שיפר, בונד והצוות שלו יינצלו.
http://www.fileflyer.com/view/WvQvgAA
למות ביום אחר 20
סרט ה - 20 בסדרת סרטי ג'יימס בונד מתחיל עם מרדף ספינת רחף בשדה מוקשים נטוש המפריד בין דרום וצפון קוריאה, המסע ממשיך מהונג קונג לקובה ללונדון, ג'יימס בונד (פירס ברוסנן) חג סביב העולם בחיפוש וחשיפת פניו של בוגד, המאיים לשלום העולם. בדרכו הוא פוגש את ונדג'ינקס (האלי ברי) ומירנדה פרוסט (רוסא פייק), נשים שישחקו תפקיד חשוב בהרפתקה החדשה שלו. המעקב הצמוד אחר גוסטאב גרייבס המגאלומן (טובי סטיבנס) ויד ימינו חסר הרחמים זאו (ריק יון), מביא את בונד היישר אל מקום המסתור של הנבל, ארמון מדהים בנוי כולו מקרח באיסלנד הקפואה, שם הוא מתנסה על בשרו בכוח העצום של כלי נשק הרסני.  הכל מוביל לעימות וסיום בלתי נשכח
חלק 2
חלק 1
העולם אינו מספיק 19
רנרד הוא טרוריסט המצויד בטכנולוגיה משוכללת, עם מאפיין פיזי מאוד יוצא דופן וקטלני: כדור התקוע במוחו, הופך אותו אטום לכאב. כאשר הוא מתכנן מזימה ערמומית להשתלט באמצעותה על אספקת הנפט העולמית, סוכן הוד מלכותה 007 הוא התקווה היחידה של האנושות. המשימה של בונד כרוכה בהרבה סכנה, אך גם בהרבה יופי בדמות יורשת מפתה ומדענית אטום מהממת, כשהוא יוצא להיאבק באויב אכזר שילך עד הסוף כדי להשיג את מטרתו ההרסנית
חלק 2
חלק 1
מחר לנצח 18
כאשר אייל תקשורת צריך רק את הסכמת סין בשביל להשלים את רשת התקשורת העולמית שלו הוא נתקל בסירוב ממשלת סין, תוכנית זדונית עולה בראשו והוא מחליט לפתוח מלחמת עולם שלישית בין בריטניה וסין וע"י נשק סודי חדש מצליח להטביע צוללת סינית ולגנוב את תכולתה, הממשלה הבריטית שולחת את ג'יימס בונד לטפל בפרשה והוא נלחם נגד השעון בצורך למצוא את האמת בזמן, הממשלה הסינית גם שולחת סוכנת והיא נמצאת שקולה לג'יימס.
חלק 2
חלק 1
גולדן איי 17
גנרל מושחט מחליט לגנוב אב טיפוס של מסוק חדשני ומצליח, אך זו רק תחילת תוכניתו כאשר מצליח לתפוס שליטה בלווין שהוא בעצם נשק בעל כוח עצום נשלח ג'יימס בונד לעצור אותו, אך מתברר שהגנרל עובד בשביל מישהו אחר שהוא בעצם חברו של ג'יימס בונד שג'יימס היה בטוח שהוא כבר לא בחיים, והדבר בכי גרוע הוא שהחבר הוא בעצם סוכן 007 לשעבר.
חלק 2
חלק 1
רשיון להרוג 16
כאשר משפחתו של חבר של ג'יימס בונד נרצחת באכזריות ע"י סוחר סמים מחליט ג'יימס לצאת למסע נקמה, כאשר M פוקדת על ג'יימס לעזוב את הנושא ולהמשיך לתיק אחר מתפטר בונד משירות הוד מעלתה ויוצא למסע הנקמה.
http://www.fileflyer.com/view/0ryZpBp
באזור המסוכן 15
באמצע אימונים, סוכן "007" בריטי נרצח במפתיע. בינתיים, הסוכן ג'יימס בונד מנסה לסייע לסוכן ק.ג.ב רוסי לערוק. כאשר תכנית להרוג את כל אנשי הסוכנויות שפועלות נגד ה-ק.ג.ב מתגלה לבונד, הוא מחליט לבדוק באופן יסודי את כוונותיו של חברו הסובייטי החדש. סרטו של ג'ון גלן (רשיון להרוג - 007) עם טימות'י דלטון בתפקיד הסוכן השרמנטי.
 http://www.fileflyer.com/view/3ux2ICl
רצח בעיניים 14
ג'יימס בונד נשלח לחקור מפעל למעגלים חשמליים ונתקל במזימה זדונית של זורין בעל המפעל לפוצץ פצצות גרעיניות רק בשביל להשתלט על שוק המעגלים החשמליים העולמי ולא אכפת לו כמה מיליונים ימותו בתהליך, על ג'יימס לנסות לעצור את המדען המטורף הזה לפני שיצליח לבצע את תוכניתו.
חלק 2
חלק 1
לעינייך בלבד 12
ספינת ריגול בריטית בטעות עולה על מוקש וטובעת ליד חוף וורשה ועל הסיפון ישנו מכשיר שיכול לגרום לצוללצות מערביות לתקוף כוחות ידידותיים, הממשלה הבריטת שולחת את ג'יימס בונד כדי לחקור ולמצוא את המכשיר, אך כשהרוסים מבינים מה נמצא על הצוללת שטבעה הם גם שמים את עינייהם על המכשיר.
חלק 2
חלק 1
מונרייקר 11
 מעבורת חלל נגנבת בדרכה ללונדון וM שולחת את ג'יימס בונד להתנצל בפני דראקס שהמעבורת היתה שייכת לו, בזמן נסיעתו היו מספר ניסויי התנקשות בחייו של ג'יימס והוא מתחיל להבין שדראקס הוא החשוד המיידי בפרשה, ג'יימס מגלה תוכנית מטורפת של דראקס על נשק איימתני בחלל שמטרתו להרוס את אוכלוסיית העולם כדי שדראקס יוכל לאכלס מחדש את העולם בדמותו, רדיפתו של בונד אחרי דראקס מביאים אותו עד תחנת החלל של דראקס על הירח.
חלק 2
חלק 1
המרגלת שאהבה אותי 10
הסרט העשירי במספר בסדרת סרטי הריגול והמתח של ג'יימס בונד בבימויו של לואיס גילברט (מונרייקר, אתה חי רק פעמיים). בסרט זה, תפקיד הסוכן בונד 007 מגולם ע"י השחקן רוג'ר מור. הבריטים מגלים שישנו אדם אשר המציא מכשיר שיכול לאתר צוללות בכל מקום ומוכר את המכשיר למרבה במחיר. כאשר אחת מצוללות הצי הבריטי נעלמת עם שישה עשר טילים אטומים הממשלה הבריטית שולחת את ג'יימס בונד לקחת את המכשיר ולמצוא את הצוללת לפני שיהיה מאוחר מדי. הבמאי לואיס גילברט, אשר ביים בין השאר את הגירסה המקורית לסרט "אלפי" ב-1966 יצר סרט המאופין בטכניקה מרהיבה, וצולם באתרים כמו קהיר וסרדיניה. הצילומים מתחת למים והפעלולים, כמו גם רוג'ר מור - יפים מאין כמותם.
חלק 2
חלק 1
האיש בעל האקדח זהב 9
סרט התשיעי במספר בסדרת סרטי הריגול והמתח של ג'יימס בונד בבימויו של גיא המילטון (גולדפינגר). בסרט זה, תפקיד הסוכן בונד 007 מגולם ע"י השחקן רוג'ר מור (המרגלת שאהבה אותי, מונרייקר). סקרמנגה הוא רוצח שכיר שלוקח מליון דולר לעבודה, לאחר שסקרמנגה נכנס לשותפות עם מדען מטורף נשלח ג'יימס בונד לחקור, ושמגיע לסקרמנגה מבין שהרוצח מעריך אותו מאוד אבל האם זה יהיה לטובתו או רעתו של ג'יימס בסוף? גאי המילטון מביים את רוג'ר מור בסרטו השני כג'יימס בונד, הסוכן האנגלי המושלם, היוצא אל המזרח הרחוק, בהתחקו אחר עקבותיו של נבל בינלאומי רודף בצע, המסכן את שלום העולם. רוג'ר מור מעניק לנו סצינות מרהיבות של מרדפי מכוניות והרבה בידור ב"איש בעל אקדח הזהב" אשר צולם באזור האיים המדהימים של פוקט שבתאילנד.
חלק 2
חלק 1
חייה ותן למות 8
 כר הפעולה הרחב שהיה לג'יימס בונד, בגילומו של שון קונרי, הוגבל בסרטו הראשון של רוג'ר מור, בתפקיד הסוכן הבריטי האגדי, יוצא להילחם נגד כנופייה בינלאומית, בלי להיעזר באביזרים המיוחדים שמאפיינים את כל הסדרה.
חלק 2
חלק 1
יהלומים לנצח 7
הסרט השביעי במספר בסדרת סרטי הריגול והמתח של ג'יימס בונד בבימויו של גיא המילטון (רמו). בסרט זה, תפקיד הסוכן בונד 007 מגולם ע"י השחקן שון קונרי (שם הורד, הפריצה לאלקטרז). לאחר שחוזר ממשימה מוצלחת להרוג אדם בשם בלופלד מקבל ג'יימס בונד משימה חדשה בדרום אפריקה. נראה שכמות יהלומים גדולה נגנבה מן המכרות, ושני רוצחים שכירים מחסלים את כל מי שמעורב בפרשה. בונד מסווה את עצמו בתור מבריח היהלומים פיטר פרנקס, ומופתע לגלות כי הוא מכיר את הבן אדם שעומד נאחורי השוד - אותו בלופלד שהוא כביכול הרג... עתה חייב בונד לעצור אותו, תוך כדי בריחתו משני הרוצחים השכירים אשר בעקבותיו. הסרט בבימויו של גיא המילטון היה מועמד לאוסקר על הסאונד, ושון קונרי מוכיח שהיהלומים אינם רק החברים הכי טובים של האישה
חלק 2
חלק 1
בשרות הוד מלכותה 6
הסרט השישי במספר בסדרת סרטי הריגול והמתח של ג'יימס בונד בבימויו של פיטר האנט. זוהי ההפקה הראשונה בה שון קונרי (שם הורד, הפריצה לאלקטרז) לא מגלם את הסוכן 007 בונד, כאשר הפעם ניתן התפקיד לג'ורג' לזנבי. כשראש אירגון טרור ספקטרה מצהיר שהוא המציא וירוס קטלני שיכול להשמיד את העולם ומאיים להשתמש בו אלא אם כול חטאי העבר שלו ימחקו והוא יקבל חנינה על כול הפשעים שלו, ממשלת בריטניה שולחת את ג'יימס בונד (לזנבי) למצוא ולהשמיד את ראש אירגון ספקטרה. סרט מצוין של פיטר האנט עם סצינות פעולה מסחררות של ג'ורג' לזנבי.

 http://www.fileflyer.com/view/oAPbdAJ
אתה חי רק פעמיים 5
 מעבורת חלל אמריקאית נעלמת באופן מיסתורי במהלך משימה בחלל, האמריקאים מאמינים כי אלו הרוסים שחטפו את המעבורת ומאיימים במלחמה לעומת זאת הבריטים מאמינים שהמעבורת התרסקה ליד החוף של יפן ושולחים את ג'יימס בונד לחקור, אך כאשר אחת מהמעבורות החלל של הרוסים גם נעלמת באופן דומה לג'יימס בונד יש זמן מועט להבין מה קרה לפני שתתחיל מלחמת עולם שלישית.
חלק 2
חלק 1
גולדפינגר 3
גולדפינגר (1959), הנו שמו של ספר מאת הסופר איאן פלמינג, בסדרת ספרי עלילותיו של סוכן הריגול ג'ימס בונד. על ספר זה התבסס סרט הקולנוע השלישי בסדרה תחת אותו השם בכיכובו של השחקן שון קונרי.
בעלילת הספר (והסרט) נשלח ג'יימס בונד לסכל מזימה שטנית של מטורף אוהב זהב המכונה "גולדפינגר" הזומם להגדיל את ערך הזהב שברשותו על ידי כך שיהפוך את עתודות הזהב של העולם המאוחסנות בפורט נוקס לרדיואקטיביות.
חלק 2
חלק 1
מרוסיה באהבה 2
ג'יימס בונד נשלח לאיסטנבול לאסוף מכשיר פיצוח קודים מחייל עריק מהצבא הרוסי, אך לרוסיה אין יד בדבר משום שכול המעשה הוא קנוניה של אירגון הטרור ספקטרה על הההרג של סוכנם ד'ר נו ע"י ג'יימס בונד.
חלק 2
חלק 1
דוקטור נו 1
ג'יימס בונד, סוכן בשרות החשאי של הוד מלכותה, נשלח אל האי ג'מאייקה כדי לחקור את נסיבות מותו של אחד מהקולגות. החקירה מובילה אותו אל תוך סבך של תככים וקונספירציות, כולל מפגשים עם נשים מסוכנות וטראנטולות קטלניות. בעזרתם של סוכן הסי.איי.אי פליקס לייטר (ג'ק לורד) והיפהפיה האני ריידר (אורסולה אנדרס, הראשונה בשרשרת המיתולוגית של נערות ג'יימס בונד) הוא מנסה לחדור אל המבצר של ד"ר נו, רשע גדול שמנסה להשתלט על העולם. הראשון בסדרת ג'יימס בונד, שלא תיגמר לעולם
http://www.fileflyer.com/view/aeVr6BI

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה