יום ראשון, 15 באפריל 2012

רמבו סילבסטר סטאלון

גון רמבו 4 
ג'ון רמבו
20 שנה אחרי הסרט האחרון בסדרה, רמבו חוזר לסרט רביעי. רמבו פרש לנוח באזור מבודד בצפון תאילנד, והוא מבלה את ימיו בסירה על נהר סלווין, לא רחוק מחוז קארן במיאנמר (בורמה), שנמצא כבר 60 שנה במעין מלחמת אחים. אבל רמבו עייף ממלחמות - הוא מעדיף לאסוף פסולת מתכת ונחשים ארסיים כדי למכור אותם, גם כשפעילי זכויות אדם, מורדים ורוצחים להשכרה עוברים בנהר, בדרך למיאנמר. הכל משתנה כשקבוצה של פעילי זכויות אדם מוצאת את רמבו, ומבקשת שיסיע אותם בסירתו לעבר בורמה, מכיוון שהצבא מיקש את כל הדרכים הקרקעיות. הפעילים מונהגים על ידי שרה ומייקל בנט (ג'ולי בנץ ופול שולץ), והם מצליחים לעשות מה שכל שאר העוברים בדרך לא הצליחו - לשכנע את רמבו להשיט אותם לתוך בורמה. כעבור שבועיים, עוד נוסע - הכומר ארתור מארש (קן הווארד) מוצא גם הוא את רמבו, ומספר לו ששרה, מייקל ופעילי הזכויות נעלמו, והשגריריות לא מוכנות לעזור בחילוצם. הוא משכן את ביתו וקיבל תרומות מהקהילה שלו כדי להעסיק כמה שיותר שכירי חרב, ולחלץ את פעילי זכויות האדם. רמבו מתגייס לעזרה, והלוחם הבודד יוצא בראש שכירי החרב להציל את הפעילים השבויים.
http://www.fileflyer.com/view/U4zTwAR
רמבו 3
 רמבו 3
 באופן מפתיע החליט החייל בוגר וייטנאם, ג'ון ראמבו, לפרוש לחיים בודהיסטיים מלאים של שלווה ופציפיזם. אבל כשהקולונל שלו נחטף על ידי הסובייטים באפגניסטן, אין לו הרבה ברירות אלא להטעין את התת-מקלע בין ירכיו השריריות ולצאת למסע הצלה פטריוטי. סילבסטר סטאלון ממשיך להשוויץ, הפעם על הסט במדינתנו הקטנטונת (הסרט צולם בארץ). בין שחקני המשנה גם ששון גבאי ואלון אבוטבול. על פי ספר השיאים של גינס, מדובר בסרט האלים ביותר שנעשה עד אז. במאי: פיטר מק'דונלד
 http://www.fileflyer.com/view/BZQGOBM
רמבו 2
 
 ג'ון רמבו, חייל ה"כומתות הירוקות" לשעבר, משוחרר מהכלא על מנת להשתתף במבצע סודי בוויאטנם. הוראותיו הברורות של רמבו הן לצלם צילומים אסטרטגיים באיזור כלשהו במדינה בו מוחזקים בני ערובה אמריקאים, ובשום אופן לא להתערב או לנסות לשחררם. כמובן שרמבו השרירן אינו יכול לעמוד בפיתוי, והוא מחליט לחלץ את בני הערובה מידי הגנרל הויאטנמי הסאדיסט וסגנו הרוסי, המחזיקים בהם.
 http://www.fileflyer.com/view/vMbSVAR
רמבו 1 משחק הדמים

גיבור לשעבר של מלחמת וייטנאם מגיע לעיירה נידחת, כדי לבקר את השריד האחרון שנותר מיחידתו. בגדיו המרופטים ושערו הארוך מעלים את חמת השריף המקומי, השונא זרים. הוא נעצר והתעללות הסוהרים מעוררת בו את זכרונות העבר מהמלחמה. הוא נמלט אל היער הקרוב ומיישם את כל תורות ההריגה, שרכש בצבא: מתפקד כמו מכונת הריגה משומנת היטב, ומחסל כל איש חוק, שמתקרב אליו. צילומיו של אנדרו לאסלו מתארים אלימות, מרדפים ומלכודות אכזריות, על רקע נופים עוצרי נשימה ומאיימים כאחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה