יום ראשון, 1 באפריל 2012

ספרטקוס

הנקמה עונה 2
 http://www.subscenter.org/static/cache/images/movies/posters/series_816_s1_1327669236_54_thumbnail_big.jpg
 עלילת "ספרטקוס: נקמה" ממשיכה שבועות בודדים לאחר הטבח בסיום "ספרטקוס: דם וחול". קפואה גועשת, הגלדיאטורים ברחו, ויצרו ברית מסוכנת. ספרטקוס, שרצה לנקום באחראי להרג אשתו, מבין במהרה שמטרת חייו גדולה מזאת; עליו להקים צבא, לשחרר את העבדים, ולמוטט את האימפריה הרומית. ליאם מקינטייר נכנס לנעלי התפקיד הראשי, לצד גיבורי העונה הראשונה ו"ספרטקוס: אלוהי הזירה". בהשתתפות לוסי לואולס, פיטר מנזה, מנו בנט, דסטין קלר ועוד.
פרק 10
פרק 9
פרק 8
פרק 7
פרק 6
פרק 5
פרק 4
פרק 3
פרק 2
פרק 1
דם וחול עונה 1
http://www.downcenter.me/u/4/DC-5459532.jpg
דם וחול הוא סיפור הנושא לעונת הפתיחה של ספרטקוס, הפקת היוקרה החדשה של ערוץ "סטארז". נבגד בידי הרומאים, ספרטקוס נקרע מאהובתו וארצו, ונידון לעולם האכזרי של זירת הקרבות, בה דם ומוות הם שעשוע להמונים. אך לא כל הקרבות נערכים בחול; שחיתות, בוגדנות, ופיתויי הגוף יעמידו את ספרטקוס למבחן. כדי לשרוד, הוא חייב להפוך ליותר מגבר, ויותר מגלדיאטור, הוא חייב להפוך לאגדה. הסיפור הקלאסי אודות מנהיג מרד העבדים ברפובליקה הרומית מוגש בהפקה חדשה וגדושת אפקטים, במסורת הסידרה "רומא" והסרט 300, ומציגה כמה מסצנות הסקס והקרב הבוטות ביותר שנראו בטלויזיה.
פרק 13
פרק 12
פרק 11
פרק 10
פרק 9
פרק 8
פרק 7
פרק 6
פרק 5
פרק 4
פרק 3
פרק 2
פרק 1
אלוקי הזירה

מיני-סידרה בת שישה פרקים, המקדימה לסידרה ספרטקוס, ומתארת את הימים טרם הגעתו לקפואה. קווינטוס בטיאטוס הוא הלניסטה בפועל, בזמן שאביו שוהה בסיציליה. אך בטיאטוס אינו מסתפק בירושת הלודוס העתידית לבדה; הוא שואף לכבוד וכוח פוליטי בקפואה, ואף מעבר אליה. בעולם המעמדות של רומא העתיקה, על בית בטיאטוס קודם כל לזכות בכבוד הפוליטיקאים ואנשי החברה הגבוהה כדי להשיג את השתתפות לוחמיו בקרבות הפרימוס היוקרתיים, כאשר בראש לוחמיו עומד גניקוס (דסטין קלייר)- האלוף הראשון של קפואה. בהשתתפות לוסי לואולס (לוקרשיה), ג'ון האנה (בטיאטוס), פיטר מנסה (אונמאוס), מנו בנט (קריקסוס) ואנדי וייטפילד (ספרטקוס).
פרק 6
פרק 5
פרק 4
פרק 3
פרק 2
פרק 1

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה