יום שישי, 6 באפריל 2012

שודדי הקאריביים גוני דפ

שודדי הקאריביים 4 זרמים זרים

תקציר הסרט "שודדי הקאריבים 4 :זרמים זרים" : הלהיט הענק "שודדי הקאריביים" מבית היוצר של דיסני וג'רי ברוקהיימר חוזר בחלק רביעי וגדול מכולם בו דפ שב לגלם את דמותו של שודד הים ג'ק ספארו. הסרט צפוי לעקוב אחר ספארו בחיפושו אחר מעיין הנעורים, בעוד שבמהלך חיפושו יצטלבו דרכיו עם אנג'ליקה, מכרה מעברו (פנלופה קרוז), ועם שודד הים ההיסטורי שחור הזקן.
חלק 1
שודדי הקאריביים 3 סוף העולם

תקציר הסרט "שודדי הקאריביים 3 : סוף העולם": בפרק השלישי בסדרה נאלצים קפטן ג'ק ספארו (דפ), טרנר (בלום) ואליזבת (נייטלי) להלחם בלורד באקט (הולנדר), שמחזיק בליבו של ג'ונס (נייהי). באקט וג'ונס שפועלים יחדיו מאיימים על עתידם של כל הפירטים בעולם כולו. ספארו וחבריו מחליטים לאחד כוחות יחד עם "קולגות" פירטים מארבעת קצוות התבל, ויוצאים אל המאבק בלורד באקט. מהלך שיקבע בהחלט את המשך קיומם של הפירטים באשר הם.
http://www.fileflyer.com/view/91RG3XG0L2QHCE
שודדי הקאריביים 2 תיבתו של איש מת

תקציר הסרט "שודדי הקאריביים 2: תיבה של איש מת" : הבמאי גור ורבינסקי חוזר עם משפחת הפיראטים - ג'וני דפ בתפקיד ג'ק ספארו, אורלנדו בלום("שר הטבעות") וקיירה נייטלי. הגיעה העת להחזיר את החוב לקפטן דייבי ג'ונס מספינת רוחות הרפאים, וג'ק נאלץ להילחם על נשמתו שמהווה את השטר. הצמד וויל ואליזבת' עומדים להינשאאבל נעצרים, ושחרורם מותנה בהחזרתו של ג'ק יחד עם מצפן הקסמים שלו. ושוב הם נכנסים לקלחת משותפת עם הרבה יותר אפקטים.
http://www.fileflyer.com/view/0DJ3GU070SUE2
שודדי הקאריביים 1 קללת הפנינה השחורה

תקציר הסרט "שודדי הקאריביים 1 : קללת הפנינה השחורה" : סיפור הרפתקאות משעשע על פיראטים מרושעים בים הקאריבי, המאפשר לג'וני דפ ("סליפי הולו") להפגין את כל הקסם האישי שלו. העלילה המסחררת מפגישה את וויל טרנר (אורלנדו בלום, "בלאק הוק דאון") הצעיר עם הפיראט ג'ק ספארו (ג'וני דפ). יחדיו עליהם להילחם בכנופיית הפיראטים הנכלוליים המונהגת על ידי קפטן ברבוסה המקולל (ג'פרי ראש, "ניצוצות"). רק כך יוכלו להציל את אליזבת, אהבת חייו של וויל, וגם להתאושש מאובדן האוצר שג'ק חיפש. כנגד כל הסיכויים הם שועטים לעבר עימות מבעית באי המוות. במהלך קרב הסיוף המסוכן וויל וג'ק מעוניינים לתפוס מחדש את ספינת הפנינה השחורה, להציל את הצי הבריטי ולוותר על האוצר כדי להסיר את הקללה מן הפיראטים של הקאריביים.
http://www.fileflyer.com/view/7JBPENDIUG3DBl

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה