יום שני, 23 ביולי 2012

סטפ אפ

סטפ אפ 3

סרט המשך שלישי במספר בסדרת סרטי סטפ-אפ,  קבוצה של רקדני רחוב מניו יורק חוברת לסטודנטים מאוניברסיטה NYU כדי לנצח בקרב ריקודים מול אחת מקבוצות ההיפ-הופ הטובות בעולם. תחרות שתשנה את חייהם לנצח.
http://www.fileflyer.com/view/rUmB1Av
סטפ אפ 2

 סרט המשך ללהיט הריקודים שובר הקופות. אנדי (בריאנה אוויגן) רקדנית רחוב מתחילה ללמוד בבית הספר לאמנויות במרילנד. בניסיון לשלב בין שני העולמות השונים של הריקוד הקלאסי שמלמדים אותה, וסגנון ריקודי הרחוב שהיא אוהבת, היא מחליטה לגייס קבוצת רקדנים בבית הספר ולהתחרות בתחרות ריקוד מחתרתית. בדרך היא מתאהבת בצ'ייס (רוברט הופמן, "יש לה ביצים"), רקדן המגיע מרקע שונה לגמרי משלה אך כובש את ליבה מיד.
 http://www.fileflyer.com/view/xIbcJAT
סטפ אפ 1


טיילר גייג' (צ'נינג טייטום) הוא נער בסוף שנות העשרה של חייו, הגדל בשכונת מצוקה אמריקנית טיפוסית. לילה אחד, לאחר מסיבה, טיילר פורץ יחד עם חבריו מרקוס קרטר (דמיין רדקליף) ואחיו סקיני קרטר (די'שאוון וושינגטון) לאקדמיית מרילנד לאומנויות. השלושה נכנסים לאולם ההופעות של האקדמייה והורסים ציוד לשם שעשוע. בסופו של דבר טיילר נתפס, ונגזרות עליו עבודות שירות בבניין האקדמייה, שם הוא מתוודע לנורה קלארק (ג'נה דיוואן) תלמידה מוכשרת במגמת הריקוד. לקראת סיום לימודיה באקדמייה, נורה מכינה מופע סיום. פציעתו של בן-זוגה למופע מאלצת אותה לחפש מחליף. כשהיא מגלה שטיילר הוא רקדן מוכשר, היא מחליטה להכניס אותו כמחליף לרקדן הקודם שנפצע.
טיילר ונורה גם מתאהבים. אולם, בד-בבד מתגלות התנגשויות בין חייו 'הקודמים' של טיילר, יחד עם חבריו מהשכונה- לבין המצב הקיים. העלילה יודעת עליות ומורדות, אך בסוף מסתיימת בסוף טוב.

http://www.fileflyer.com/view/DVOz9Ak

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה