יום חמישי, 7 ביוני 2012

מלחמת הכוכבים

מלחמת הכוכבים 6 שובו של הג'דיי
מלחמת הכוכבים פרק 6: שובו של הג'דיי
האימפרייה מאיימת על כוחות האור על ידי בניית "כוכב מוות" שבעזרתו ניתן יהיה לשלוט ביקום. לאחר שמתמודד לוק סקייוואקר עם ג'ווה, לטאת הענק, ומציל את האן סולו (פורד), יוצאים כולם לכוכב אנדור שם יושב בסיס סודי של האימפריה. החבורה נעזרת בשבט האיווקים המתגורר בכוכב וביחד עליהם להכריע את דארת" וידר וצבא האימפריה שלו. כהמשך לסרטים המקדימים, לוק ממשיך לחפש את אביו האמיתי ואת כוחות הג'די הטמונים בו. זוהי גרסה מחודשת לסרט משנת 1983 עם סצינות חדשות ואפקטים משופרים!מומלץ בחום.
חלק 2
חלק 1
מלחמת הכוכבים 5 האימפריה מכה שנית
מלחמת הכוכבים : פרק 5 - האימפריה מכה שנית
לאחר שב"מלחמת הכוכבים" גילה לוק סקיוואקר את כוחותיו וייעודו - הצלת המורדים מכוחות האימפריה - עובר הוא הדרכות אצל יודה. יודה, הנמצא על כוכב דגובה הוא אחד מהג`דים הטובים ביותר שהיו אי פעם. במקביל ללימודיו נכבש בסיס המורדים שבכוכב הות` על ידי כוחות הרשע של האימפריה. האן סולו, הנסיכה ליאה וידידינו הרובוטים הידידותיים נמלטים בזמן הכיבוש אך נתפסים יותר מאוחר. משימתו של לוק תהיה להציל את חבריו ואחר כך את כל המורדים מכוחות הרשע
חלק 2
חלק 1
מלחמת הכוכבים 4 תקווה חדשה
מלחמת הכוכבים: פרק 4 - תקווה חדשה
חלק רביעי באפוס של ג'ורג' לוקאס, מלחמת הכוכבים: תקווה חדשה מתחיל עם ספינת מורדים שמתאכסנת על ספינתו של העריץ, דארת' ויידר. העלילה נמשכת בחיים פשוטים של בחור רגיל, לוק סקייווקר, כשהוא פוגש חברים חדשים (האן סולו, צ'ובאקה, בן-קנובי,) בניסיון להציל את מנהיגת המורדים הנסיכה ליאה, מידיי האימפריה. המסקנה מסתיימת בכך שהמורדים, כולל לוק סקייווקר שמומחה בלטוס עושים מתקפה על הנשק המאיים והחזק ביותר, כוכב המוות.
http://www.fileflyer.com/view/AdoBHBn
מלחמת הכוכבים 3 נקמת הסי'ת
מלחמת הכוכבים: פרק 3 - נקמת הסית'
הרפובליקה המשגשגת דעכה. השליט הכל יכול והנערץ פנה אל הצד האפל והפך לרודן שנוא, כשהוא משליט שלטון טרור. בעוד שתומכיו המתמעטים נהנים עדיין מרווחה ושגשוג משביע רצון, תחושת הייאוש הלכה ופשטה בכל. אפילו נאמני הממלכה האדוקים ביותר לחשו, בינם לבין עצמם, כי הימים היפים הלכו לבלי שוב, וכי כל שנשאר לקוות לו עוד הוא רגע אחד של גדולה, רגע אחד שיזכיר את תהילת העבר, לפני הסוף הבלתי נמנע.
http://www.fileflyer.com/view/cm9SXA8
מלחמת הכוכבים 2 מתקפת המשובטים
מלחמת הכוכבים 2: מתקפת המשובטים
במטרה לתת מענה לאיום המתפתח, פאלפטיין, השופטהעליון, ממשיך לצבור כוחות, ומאשר את הקמת הצבאהגדול של הרפובליקה במטרה לעזור לג'די.על רקע תקופה סוערת זו, הגיבורים המוכרים לנואובי-וואן קנובי, פאדמה אמידאלה ואנאקין סקייווקרנפגשים שוב לראשונה מאז הקונפליקט בין פדרצייתהמסחר לכוכב הלכת נאבו, ביתה של פאדמה. אנאקיןגדל והפך בינתיים לחניך ג'די מצטיין שלאובי-וואן, אשר בעצמו הפך מתלמיד למורה, בעודפאדמה, המלכה לשעבר של נאבו, קבלה תואר שלסנאטורית. אנאקין ואובי-וואן גויסו כדי להגן עלפאדמה, בשל איומים להתנקש בחייה.כדי לחקור את סיבת האיומים על חיי פאדמה,אובי-וואן נוסע לשני עולמות בשולי הגלאקסיה . שם,הוא פוגש שודד דרכים אשר תפקידו בקנוניה גדולבהרבה ממה שאובי-וואן משער.בעוד אובי-וואן עסוק במשימתו, אנאקין נשאר כדילשמור על פאדמה, תחילה בנאבו ואחר כך בכדור הלכתטאטואין, שם הוא נחשף לתגלית גורלית. אנקיןופאדמה מוצאים עצמם מתחבטים בנאמנות למשימתם לביןאהבה אסורה. כוחות על מתכוננים לקרב ענקים,והשניים יחד עם אובי-וואן עומדים בפני החלטותמכריעות שישפיעו עליהם ועל גורל הרפובליקה
http://www.fileflyer.com/view/pHpy1AV
מלחמת הכוכבים 1 אימת הפנטום
 מלחמת הכוכבים 1: אימת הפנטום
אובי וואן קנובי (מק’גרגור) וקווי-גון ג’ין (ניסן) ינסו להציל את הכוכב נאבו - בו שולטת המלכה אמידלה (פורטמן המרשימה) מהשתלטות כלכלית וצבאית של שוחרי רעות מהרפובליקה הגלקטית. אבל עזבו את העלילה - לכו על האפקטים!
http://www.fileflyer.com/view/FIdDOBP

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה